Stoisz przed wyzwaniem zorganizowania niezapomnianego wydarzenia, które ma na celu przyciągnąć klientów, wzbudzić zainteresowanie odbiorców, zachwycić kontrahentów lub po prostu – zrobić “niezły szum” wokół Twojej marki? Zależy Ci na czymś naprawdę wyjątkowym i spektakularnym, dlatego zdajesz sobie sprawę z tego, że musisz sięgnąć po pomoc z zewnątrz?

Jeśli tak – to znak, że pora rozejrzeć się za profesjonalną agencją eventową, która zaplanuje, dopnie na ostatni guzik, a następnie zorganizuje wydarzenie dla Twojej firmy.

Zobacz, jakimi kryteriami warto się kierować podczas wyboru agencji, która odpowie za przygotowanie oraz powodzenie Twojego eventu. Poniżej czeka na Ciebie treściwa instrukcja, dzięki której będziesz wiedzieć, jak podjąć właściwą decyzję i nawiązać owocną współpracę.

Do czego jest Ci potrzebna fachowa agencja eventowa?

Współpraca z właściwymi specjalistami to przede wszystkim gwarancja tego, że wydarzenie, które chcesz zorganizować, przebiegnie tak, jak sobie tego życzysz. Uda Ci się zaplanować całość, uniknąć niepotrzebnego stresu oraz problemów, a przede wszystkim – zrealizować konkretne cele biznesowe.

W jaki sposób wybrać agencję eventową?

Dowiedz się, na jakie elementy musisz zwrócić szczególną uwagę. W dużej mierze to właśnie od nich będzie zależało powodzenie Twojego przedsięwzięcia.

  1. Doświadczenie poparte praktyką w organizacji eventów

Pamiętaj, że nawet wieloletnia obecność na rynku wcale nie musi oznaczać, że wybrana agencja eventowa zna się na swojej pracy. Równie dobrze przez cały ten czas mogła zrealizować zaledwie kilka projektów, które można policzyć na palcach jednej ręki.

W związku z tym, zwracaj baczną uwagę nie tylko, od kiedy wybrana firma prowadzi swoją działalność, ale przede wszystkim na to, ile przez ten czas udało jej się osiągnąć. A jeśli już o realizacjach mowa…

  1. Zrealizowane projekty i wydarzenia

Gdy uda Ci się wyselekcjonować agencje, które mogą pochwalić się doświadczeniem i dorobkiem – pora sprawdzić, w jakiego typu projektach brały udział. Do przeprowadzenia oceny tego aspektu możesz wziąć pod uwagę marki, dla których pracowały, specyfikę konkretnych wydarzeń (np. tematyka, grupa docelowa, ilość uczestników itp.), jak również wyniki, jakie udało im się osiągnąć.

Odpowiedzi na te pytania w zdecydowanej większości znajdziesz w portfolio agencji, z którymi rozważasz nawiązanie współpracy.

P.S. Jeśli wybrane firmy nie chcą dzielić się informacjami o swoich dotychczasowych realizacjach – wówczas może to być jasny znak ostrzegawczy, w wyniku którego w Twojej głowie powinno zapalić się żółte światło.

  1. Zasoby pozwalające na sprawne planowanie i organizowanie wydarzeń

Ostatnim, aczkolwiek równie ważnym czynnikiem, który musisz przeanalizować na długo przed tym, jak zdecydujesz się na konkretnego wykonawcę, są jego możliwości. W tym miejscu zwróć więc uwagę na takie aspekty, jak:

  • Zaplecze techniczne, czyli to, czy wybrana firma posiada dostęp do sprzętów, wyposażenia, urządzeń i technologii, które będą potrzebne podczas Twojego eventu. Oczywiście nie musi ich posiadać na własność. Ważne, aby po prostu była w stanie je pozyskać.
  • Zasoby kadrowe, czyli to, czy agencja od eventów jest w stanie zapewnić Ci właściwą obsługę (zarówno pod kątem liczebności, jak i specjalizacji poszczególnych osób).

Zależy Ci na współpracy z profesjonalistami od organizacji eventów?

Jeśli tak – wcale nie musisz dalej szukać 😊! Znamy się na tym, jak mało kto, ponieważ w Celebre robimy to nieprzerwanie od ponad 13 lat. Przez ten czas zorganizowaliśmy ponad 1200 udanych eventów – dla TOPowych marek z całego świata.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej – przejdź do kontaktu i opowiedz nam o swoich preferencjach. Na ich podstawie przygotujemy szczegółową ofertę, a jeśli ją zaakceptujesz – chętnie zajmiemy się organizacją Twojego wydarzenia “od A do Z”!