Planujesz rozpoczęcie przygody event managera, a być może już “siedzisz” w tej branży, jednak potrzebujesz dodatkowego bodźca, który pozwoli Ci osiągać coraz wyższe szczeble kariery i rozwijać się w jeszcze szybszym tempie? Bez względu na poziom Twojego aktualnego zaawansowania – odpowiedź mogą stanowić dopasowane szkolenia z organizacji eventów.
Sprawdź czym i dla kogo są, co możesz z nich wynieść, a przede wszystkim – poznaj zalety tego rodzaju kursów dotyczących organizacji eventów i różnorodnych wydarzeń firmowych.
Szkolenia dla event managerów – czym są i na czym polegają tego rodzaju kursy?
Szkolenia bądź kursy z organizacji eventów i wydarzeń firmowych to nic innego, jak profesjonalne zajęcia, które pokazują oraz uczą przygotowywania i realizowania takich imprez – krok po kroku.
Naprawdę wartościowe oferty szkoleń poznasz po tym, że po ich zakończeniu zarówno Ty, jak i Twój zespół zostaniecie wyposażeni w kompleksową wiedzę na temat m.in.: planowania, budżetowania, organizacji, raportowania, a przede wszystkim tego, jak tworzyć skuteczne eventy, które przynoszą konkretne wyniki biznesowe.
Jak wybrać odpowiednie szkolenie dla siebie lub całego zespołu?
Z powodzeniem możesz skorzystać z poniższej instrukcji:
Kto może wziąć udział w szkoleniu z organizacji eventów?
Jeśli chodzi o szkolenia organizowane przez naszą agencję eventową – wcale nie przesadzimy, jeśli stwierdzimy, że może być to absolutnie każdy.
Naszą ofertę edukacyjną kierujemy do osób o różnym stopniu zaawansowania – zarówno pracowników korporacji jak ispecjalistów HR, marketerów i event managerów, a także osób, które na co dzień nie są związane z tą dziedziną.
Dlaczego warto, czyli zalety szkoleń z zakresu event marketingu od Celebre
Nasze kursy i szkolenia z organizacji eventów to wypadkowa wielu lat doświadczeń, podczas których przeprowadziliśmy ponad 100 różnorodnych wydarzeń. Taki dorobek pozwoli zdobyć niezbędne know-how, na podstawie którego opracowaliśmy jedyny w swoim rodzaju, w pełni autorski – program szkoleniowy.
Zawarliśmy w nim wszystko, co według nas niezbędne do tego, aby sprawnie planować, a następnie organizować wydarzenia, które uczestnicy mogą wspominać całymi latami.
Całość przekazuje konkretną wiedzę, która jest uzupełniana profesjonalnymi materiałami oraz realnymi case studies. Każdy kursant otrzymuje jedyny w swoim rodzaju EventBook, a na zakończenie szkolenia – również certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności.
Ważne: nasza edukacja jest dopasowana do potrzeb, a także wiedzy i umiejętności. Obecnie w naszej ofercie znajdziesz aż 3 opcje współpracy: szkolenia Basic (dla początkujących adeptów eventów), Advanced (dla zaawansowanych specjalistów), a także dedykowane konsultacje (idealne dla osób, które chcą rozszerzyć swoje kompetencje w wąskiej dziedzinie lub po prostu zadać dowolne pytanie!).
A co najlepsze – z Celebre możesz zdecydować się na wsparcie indywidualne, jak i z powodzeniem przeszkolić zespół bądź całą firmę.
Chcesz zostać event managerem z prawdziwego zdarzenia?
Wszystkie szczegóły na ten temat, informacje o cenach oraz niezbędne kroki czekają na Ciebie na oddzielnej stronie. Kliknij tutaj na szkolenia dla event managerów, aby dowiedzieć się więcej.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania – pamiętaj, że nasi doradcy są po to, aby na nie odpowiedzieć. Wystarczy, że przejdziesz do tej zakładki i skontaktujesz się z nami tak, jak Ci wygodnie!