Wiele firm zdaje się wychodzić z założenia, że wydarzenia biznesowe w ich kręgach powinny przyjmować formę naprawdę hucznych imprez, które odbywają się zazwyczaj raz, a być może maksymalnie dwa razy do roku.

Ale czy takie podejście jest zawsze zasadne? W tym artykule pokażemy Ci co najmniej kilka przykładów, które udowadniają, że organizacja kilku (czasami nieco mniejszych) wydarzeń firmowych – może przynieść takie same, a nawet dużo lepsze rezultaty.

Zobacz i przekonaj się, czy takie podejście do eventów biznesowych sprawdzi się również w Twojej branży.

Dlaczego warto planować i realizować cykliczne eventy biznesowe?

Podzielenie roku eventowego nie na jedno czy dwa przedsięwzięcia, a w zamiast tego w ich miejsce “wstawienie” być może kilka czy kilkanaście tego typu wydarzeń – może przynieść bardzo pozytywne rezultaty. Najważniejsze z nich wymieniliśmy w poniższym zestawieniu. Czytaj dalej, aby poznać powody, dla których warto wziąć to pod uwagę.

Konsekwentnie budujesz swoją markę

Jedną z najpotężniejszych broni w nowoczesnym marketingu jest… zapamiętywalność. W dobie tysięcy komunikatów, którymi jesteśmy wręcz “bombardowani” każdego dnia, to właśnie fakt, że odbiorcy pamiętają właśnie nas, zdaje się kluczowy. Nic w tej materii nie działa tak dobrze, jak regularny kontakt na linii odbiorca – marka, który nie tylko “przypomina” o istnieniu danej marki, ale również pozwala na budowanie pewnego rodzaju więzi.

Organizacja nawet kilku cyklicznych eventów w roku tworzy okazję do częstszych kontaktów. A te, jak łatwo się domyślić, pozwalają budować relacje, które mogą przerodzić się w konkretne korzyści dla Twojej marki.

Docierasz do szerszego grona zainteresowanych

Ciężko wyobrazić sobie sytuację, w której tylko jedno wydarzenie biznesowe jest w 100% dopasowane do wielu grup docelowych. Oczywiście, można takie zorganizować, jednak na próżno oczekiwać, że spełni swoje zadanie w pełni. Zamiast tego można rozważyć kilka, czasami nieco mniejszych eventów, które przygotujesz z myślą o konkretnych gościach.

Tego rodzaju podział wydarzeń może dotyczyć zarówno relacji z konkretną grupą docelową (dzieląc odbiorców na partnerów handlowych, klientów itp.). Może również “zagłębiać się” w poszczególne segmenty osób, z którymi współpracuje Twoja firma (podział B2B/B2C, instytucje, urzędy, influencerzy itp.).

Otrzymujesz więcej możliwości gromadzenia danych i testowania rozwiązań

Masz pomysł, którego zasadność chcesz sprawdzić, zanim zdecydujesz się, pokazać go naprawdę szerszej publiczności? Wykorzystaj go podczas jednej ze swoich cyklicznych imprez! Test na mniejszej grupie pozwoli Ci zweryfikować swoje założenia, a w przyszłości – wprowadzić ewentualne zmiany i udoskonalenia.

Regularne organizowanie wydarzeń firmowych stanie się też doskonałą okazją do zbierania informacji o Twoich odbiorcach, ich zachowaniach oraz wielu innych aspektach. Tego typu dane z powodzeniem wykorzystasz w celu głębszych analiz, a w dalszej kolejności – podejmowania jeszcze trafniejszych i bardziej opłacalnych decyzji biznesowych.

Szukasz specjalistów, którzy pomogą Ci zaplanować i zorganizować cykliczne wydarzenia firmowe?

Jesteś w dobrym miejscu! Postaw na kompleksową obsługę przy organizacji imprez i nie tylko, którą zapewni Ci nasza doświadczona agencja event marketingowa Celebre. Odpowiemy absolutnie za każdy aspekt Twojego cyklicznego przedsięwzięcia – od planu, poprzez budżetowanie, na przygotowaniu, przeprowadzeniu oraz kontroli całego procesu.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej, poznać szczegóły, otrzymać ofertę i zdecydować, czy chcesz skorzystać z naszego wsparcia!