Od dawna rozważasz nawiązanie współpracy z agencją, która zajmie się organizacją wydarzeń dla Twojej firmy? Jednak ciągle się wahasz, ponieważ nie do końca wiesz, z czym będzie się wiązało tego rodzaju przedsięwzięcie? Jeśli tak – wszystkie najważniejsze informacje znajdziesz w tym wpisie. Czytaj dalej, aby przekonać się “z czym to się je” 😊!
Sprawdź, jak krok po kroku, może wyglądać współpraca na linii Ty i Twoja firma – agencja eventowa. Zapraszamy do lektury!
Jak współpracuje się z agencją organizującą wydarzenia firmowe?
Dla Twojej wygody – opisaliśmy to w 5 przystępnych oraz czytelnych krokach, które znajdziesz poniżej. Czytaj, aby dowiedzieć się, jak w praktyce wygląda taki proces.
Krok 1: rozmawiamy, aby poznać Twoje potrzeby i oczekiwania
Nigdy nie organizujemy wydarzeń tylko po to, aby “odhaczyć” kolejne przedsięwzięcie na naszym kalendarzu. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy event ma realizować Twoje konkretne cele biznesowe. Właśnie dlatego na samym początku współpracy chcemy je poznać, aby następnie zaproponować i zrealizować najbardziej adekwatne i opłacalne rozwiązania.
Każdą współpracę rozpoczynamy uzupełnieniem briefu oraz szczegółową rozmową na temat planów, celów, grup docelowych, a także posiadanego budżetu. Komunikacja może przebiegać drogą telefoniczną, mailową, a także odbywać się w formie tradycyjnych spotkań. Jej charakterystyka jest uzależniona zarówno do projektu, jak i Twoich preferencji.
Krok 2: otrzymujesz dokładny plan wraz z kosztorysem założonych działań
Wszystkie zebrane informacje wykorzystujemy w celu szczegółowego zaplanowania wszystkich niezbędnych aktywności. Określamy zasoby, proponujemy konkretne działania i atrakcje, a wraz z nimi – sporządzamy szczegółowy cennik.
Ten etap jest również czasem, gdy możemy dokonać korekty założeń – zarówno modyfikując założenia, jak i dostosowując do nich budżet.
Krok 3: działamy, aby przygotować niezapomniane wydarzenie
Ten etap ciężko scharakteryzować w kilku zdaniach. A wszystko przez fakt, że każdy nasz projekt jest w 100% dopasowany do konkretnego klienta. W zależności od potrzeb odpowiadamy za takie obszary, jak: dobór lokalizacji, przygotowanie wystroju i scenografii, catering, zaplanowanie atrakcji, występy, koordynowanie podwykonawców i wiele więcej.
Krok 4: nadzorujemy każdy aspekt przedsięwzięcia
Nasza praca nie kończy się w chwili startu. Jest wręcz przeciwnie! W tym momencie dopiero nabiera jeszcze większego tempa.
W ramach naszych obowiązków kontrolujemy przebieg imprezy, reagujemy, gdy jest to niezbędne, a na zakończenie – zajmujemy się kwestiami porządkowymi.
Krok 5: podsumowujemy
Nie zapominamy, że każdy event ma konkretny cel oraz wymiar biznesowy. Właśnie dlatego “po wszystkim” opracowujemy kompleksowe zestawienie informacji na temat kosztów, frekwencji, a przede wszystkim – tego, co udało się osiągnąć (nawet wliczając w to określone KPI firmy).
Co składa się na taki rodzaj współpracy przy eventach?
Poza wyżej wymienionymi krokami, które pozwalają nam organizować wydarzenia dla naszych klientów, zapewniamy również szereg innych korzyści.
Zaliczamy do nich personalizację eventów, wszechstronne wsparcie w modelu 360 stopni, nadzór nad bezpieczeństwem, realizację planów biznesowych, a do tego – przystępne ceny.
Czujesz, że nadeszła pora na zorganizowanie niezapomnianego wydarzenia dla Twojej firmy?
Skorzystaj z naszego wsparcia przy organizacji eventów, a dopilnujemy, aby Twoje przedsięwzięcie zostało nie tylko zapamiętane przez uczestników, ale przede wszystkim – “dowiozło” Ci konkretne wyniki!
Przejdź do kontaktu, aby porozmawiać z nami o szczegółach, otrzymasz konkretną ofertę i wycenę współpracy oraz skorzystać z naszych usług.