Pandemia koronawirusa mocno namieszała w branży eventowej. Konieczność dostosowania się do obostrzeń sanitarnych spowodowała, że wiele wydarzeń zostało odwołanych. Inne zmieniły swoją formę i odbywały się online. Wraz z nadejściem wiosny i zmniejszeniem ograniczeń coraz więcej eventów offline wraca do życia. Jak na branżę organizacji wydarzeń stacjonarnych wpłynie wiosna 2022 ? Sprawdź jakie masz możliwości ?
Setki anulowanych lub przesuniętych wydarzeń sportowych, spotkań, koncertów, a nawet zmiana daty Letnich Igrzysk Olimpijskich – pandemia COVID 19 sporo zmieniła w branży eventowej. Jednym ze sposobów na realizowanie obostrzeń stało się przenoszenie wydarzeń, a także codziennego życia, do świata wirtualnego. Społeczeństwo doceniło możliwości organizowania eventów online pracy i nauki zdalnej, chociaż nie zawsze przychodziło to bez problemów.
Ścisłe restrykcje związane z COVID 19 są już jednak w sporej części przeszłością. Czas na wielkie powroty! Co się zmieni? Przede wszystkim wreszcie możemy odetchnąć i spotkać się w nieco większym gronie. Ograniczenia o do maksymalnej liczby osób są coraz luźniejsze. Lockdown zmęczył już nawet introwertyków. Zbliżająca się wiosna to doskonały moment na to, aby organizacja wydarzeń artystycznych i kulturowych nabrała w końcu rumieńców i tempa!
Dłuższa izolacja i brak lub mocne ograniczenie kontaktów towarzyskich na dłuższą metę wpływają negatywnie na relacje międzyludzkie oraz samopoczucie. Czas więc ściągnąć ludzi z domów! Czy jest na to lepszy sposób niż organizacja wydarzeń stacjonarnych?
Wiosna to czas na… nowe znajomości! Firmy, które w trakcie pandemii zdecydowały się na przejście na home office, zdecydowanie powinny tej wiosny znaleźć czas na eventy integracyjne! Takie spotkania nie tylko zostaną docenione przez stałych pracowników , ale też przez osoby, które niedawno dołączyły do zespołu. W końcu będą mogły zobaczyć współpracowników na żywo. Dobre relacje w teamie to podstawa!
Eventy marketingowe to kolejny rodzaj wydarzeń, które warto zorganizować wiosną. W końcu marketing nigdy nie śpi! Wydarzenia sprzedażowe czy wizerunkowe pozwalają na budowanie pozytywnych relacji z grupą docelową. Zorganizowanie w celach promocyjnych eventy, takie jak imprezy sportowe, pikniki, czy konferencje zawsze przyciągają uwagę. Wykorzystaj to, że wreszcie masz możliwość spotkać się na żywo z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. Zorganizuj dla nich coś wyjątkowego!
W czasach pandemii branża kinowa i kulturowa sporo ucierpiała. Mało kto pamięta, kiedy ostatnio był na koncercie plenerowym albo na dobrym filmie w kinie. Społeczeństwo jest spragnione kulturalnych rozrywek! Organizacja wydarzeń kulturalnych na wiosnę to doskonały wybór. Luzowanie obostrzeń połączone z wiosennym słońcem to przepis na dobry humor świetną zabawę!
Nie można jeszcze do końca zapomnieć o tym, że koronawirus nadal nam towarzyszy. Podczas organizacji eventów offline pamiętaj o zapewnieniu odpowiednich środków ochrony. Płyny do dezynfekcji to podstawa. Maseczki to nie tylko stylowy dodatek ( choć zdecydowanie może takim być! ). Nie zapomnij o tym wspomnieć w opisie wydarzenia! Pokaż uczestnikom, że dbasz o ich zdrowie.
Wirtualne eventy nie odchodzą jednak całkiem do lamusa. Nadal istnieje możliwość prowadzenia wydarzeń hybrydowych, które łączą w sobie zalety spotkania na żywo i eventu online. Spora część eventów, które po pandemii przechodzą z powrotem do świata rzeczywistego, wciąż będzie organizowana z uwzględnieniem możliwości dołączenia za pomocą komputera dowolnego miejsca na świecie. Dodanie wirtualnego komponentu pozwala na dotarcie o większej liczby odbiorców. Nieważne, gdzie się aktualnie znajdują.
Przygotuj dla spragnionych rozrywki osób coś specjalnego. Jak? Skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci krok po kroku zorganizować event, który na długo zostanie w pamięci uczestników. Masz pomysł? My go zrealizujemy! Sprawdź ofertę Celebre Agency i postaw na kreatywne rozwiązania.