Stoisz przed wyzwaniem wypromowania nowego produktu, usługi lub całej marki? Rozważasz sposoby reklamy i zastanowisz się, czy jedną z nich powinien być influencer marketing?

Dowiedz się, jakie są jego zalety oraz dlaczego warto rozważyć wykorzystanie influencer marketingu – zarówno w działaniach online, jak i offline (np. podczas organizacji imprez, konferencji oraz innych wydarzeń).

Dlaczego warto postawić na influencer marketing?

Poznaj 3 najważniejsze powody.

  1. Dotrzesz do właściwych osób, we właściwym czasie i… z właściwym przekazem!

Twoi odbiorcy nie lubią reklam. No chyba, że są ”zaserwowane” w taki sposób, że wcale nie przypominają spotów znanych z telewizji, filmów promocyjnych przerywając oglądanie materiałów na You Tube, a tym bardziej wyskakujących z każdego miejsca banerów.

Dobrze dobrany influencer ” przemyci” Twój produkt, usługę lub całą markę tak, że cały przekaz będzie nie tylko naturalny, ale wzbudzi również żywe zainteresowanie odbiorców.

Współpraca z nim otworzy przed Tobą drzwi prowadzące do klientów, którzy są ”odporni” na tradycyjną reklamę, a to oznacza, że…

2. Poszerzysz swoje zasięgi i dowieziesz KPI

Powiedzmy sobie szczerze – prawie nic nie da Twojej marce takiego ”kopa”, jak dobrze poprowadzona kampania w ramach influencer marketingu.

Internetowy twórca podzieli się swoją widownią, której nie tylko zaprezentuje Twoją ofertę, ale zadba o to, aby zdobyła zaufanie i została dobrze przyjęta

3. Nie zapłacisz więcej niż za inne nośniki reklamy

W ostatecznym rozrachunku liczy się przede wszystkim bilans zysków i strat. Jeżeli do tej pory udawało Ci się żyć w przekonaniu, że influencer marketing jest drogi i Twoją firmę na niego nie stać – obalamy ten mit.

Pamiętaj, że ta działka promocji nie jest zarezerwowana wyłącznie dla celebrytów, którzy inkasują kilkanaście, kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy złotych za udział w kampanii. Na rynku funkcjonuje mnóstwo osób, pośród których znajdziesz zarówno te działające w makro – jak i mikroskali.

Z własnego doświadczenia wiemy, że mnóstwo udanych i rentownych kampanii z udziałami influencerów wymagało zaangażowania stosunkowo niewielkich środków finansowych ( od kilkuset do kilku tysięcy złotych ). A wiele z nich polegało wyłącznie na wsparciu produktowym.

Influencer marketing podczas eventów? Czemu nie!

Choć mogłoby się wydawać, że ta działka jest zarezerwowana wyłącznie do promocji w sieci (zwłaszcza mediów społecznościowych) – musisz wiedzieć, że dobrze zaplanowany influencer marketing osiąga również świetne wyniki podczas organizacji wydarzeń.

Może odpowiadać za takie aspekty, jak :

  • Skuteczna promocja wydarzenia ”przed” (w tym np. sprzedaż biletów).
  • Trafianie z przekazem do najbardziej dopasowanej grupy docelowej.
  • Angażowanie uczestników bezpośrednio podczas trwania eventu.
  • Wzmacnianie wiarygodności i budowanie zaufania do marki.

Chcesz znaleźć influencer, a następnie w pełni wykorzystać jego potencjał reklamowy ?

Opracujemy kampanię z udziałem influencer, a także zajmiemy się przygotowaniem Twojej imprezy ”od A do Z”. Skontaktuj się z nami, opowiedz o swoich potrzebach, a my zaopiekujemy się całą resztą. Zapraszamy!