Ostatnie dwa lata stanowiły nie lada wyzwanie dla branży eventowej, jednak jeśli robisz coś dobrze, znajdziesz sposób na udoskonalenie swojej oferty – nawet w niesprzyjających warunkach. Jakie trendy eventowe czekają na nas w roku 2022 ?
Motyw przewodni na rok 2022: ,,Bądźmy w kontakcie! Również offline!”
Choć wciąż borykamy się z pandemią, dostrzegamy na szczęście światełko w tunelu w kwestii powrotu do normalności. Dopóki jednak nie uporamy się do końca tą ogólnoświatową sytuacją, branża eventowa proponuje na rok 2022 stopniowe przechodzenie od spotkań integracyjnych i wydarzeń w świecie wirtualnym do integracji w świecie rzeczywistym.
Wiemy, że trend integracji online, mimo oprawiającej się sytuacji pandemicznej, w przypadku znacznej części przedsiębiorstw wpisze się na stałe do formy wewnątrzzakładowej integracji czy budowania wizerunku. Widzimy jednak potrzebę powrotu o spotkań offline – twarzą w twarz.
Oto kilka pojęć, które warto poznać na najbliższe miesiące:
Dlaczego świat eventów radzi sobie tak dobrze w trybie online? Powody są conajmniej trzy:
Wierzymy, że rok 2022 przyniesie koniec restrykcji powrót face-to-face w większym gronie, nim jednak otworzymy szampana, ostrożnie spoglądajmy w przyszłość. Na start proponujemy micro-eventy – profesjonalnie przygotowane rzeź agencje eventowe spotkania w małych grupach, mające na celu bardziej kameralną integrację zespołu. To rozwiązanie szczególnie przydatne w dużych firmach, gdy pracownicy nie czują się częścią zespołu (mają poczucie, że giną w tłumie).
Brak spotkań integracyjnych mocno odbija się na utrzymywaniu obcych relacji między pracownikami a przełożonymi – duch zespołowy bardzo na tym ucierpiał. Eventy online dają szanse na tworzenie Team Building eventów , z zachowaniem wszystkich aspektów bezpieczeństwa, także dla komfortu uczestników.
Obawiasz się, że kolejna e-integracja nie przyciągnie chętnych? Przed wydarzeniem roześlemy giftpacki, które będą zawierały gadżety mocne podczas spotkania online – dzięki temu zyskasz zainteresowanie uczestników integracji, a przy okazji nieco rozluźnisz atmosferę w pracy. Wiemy, że pracownicy tęsknią za spotkaniami offline.
W tym roku eventy hybrydowe okażą się najbardziej pożądane również pod względem budowania dobrego PR-u marki. To wydarzenie skupiające część uczestników na miejscu oraz streaming live dla pozyskania zasięgów i dotarcia do szerszej grupy odbiorców.